CRM CRM .

CRM

نرم افزار CRM چيست؟


نرم افزار CRM براي كمك به كسب و كار ها با اهداف كلي مديريت ارتباط با مشتري طراحي شده است.  نرم افزار CRM كه به نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري نيز معروف است، نرم افزاري است براي سرعت بخشيدن، كاهش هزينه ها و بهبود فرآيندهاي ارتباط با مشتري، بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش كه با هدف شناسايي و حذب مشتريان، راضي نگه داشتن آنها، تبديل به مشتري دايمي و حفظ رابطه طولاني مدت با مشتري طراحي و توليد شده است.  لطفا از اين وبسايت بازديد كنيد تا اطلاعات بيشتري كسب كنيد: نرم افزار CRM  چيست؟

نرم افزار crm چيست؟

تمركز اصلي مديريت نرم افزار CRM ( نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري) ، ارتقاء كيفيت ارتباط بين يك سازمان و مشتريان آن، همراه با توانمندسازي فروش و مديريت حجم كار تيم فروش با كارايي و آسايش است. اين تكنيك ها از طريق ذخيره سازي و سازمان داده هاي مشتري بهبود مي يابد و علاوه بر اين منجر به فروش و اطلاعات بازاريابي مي شود.

نرم افزار مانند دوربيني است كه تمامي وقايع  ميان پرسنل و مشتريان را ضبط مي كند و شما مي توانيد بدون محدوديت جغرافيايي آنها را مشاهده كنيد و فعاليت ها را زمانبندي، يكپارچه و مديريت كنيد هزينه هاي ارتباط با مشتري، بازاريابي و فروش را كاهش دهيد و از طريق گزارشات تحليلي برنامه بازاريابي و فروش خود را بهينه كنيد

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (نرم افزار CRM ) مي تواند به كسب و كار فرصت هاي جديد فروش و بهبود تلاش هاي داخلي براي سازماندهي در اطراف اهداف كليدي كمك كند.

يكي از مزاياي كليدي سيستم CRM اين است كه تمام اطلاعات مشتري را به يك رابط كاربري آسان به يكپارچه تبديل كند، از بين بردن نياز به صفحه هاي جداگانه مستقل، اسناد و ابزارهاي مختلف براي كسب و كار. اين يك ديدگاه انحصاري از كل چرخه عمر مشتري، از اطلاعات شخصي اساسي تا ارتباطات ضبط شده با كاركنان را مي دهد.

برنامه هاي كاربردي CRM عمدتا شامل ابزارهايي هستند كه به كاربران امكان مي دهد ايميل هاي خود را رديابي و ثبت نام كنند، تاريخ ها و پرونده ها را ضميمه كنند، از سرويس هاي تحويل داده شده و خدمات غيرمستقيم مطلع شوند، نظارت بر نقص ها و پيگيري ها و دسته بندي مسائل و احتمالات. بسياري از نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري در حال حاضر ويژگي هايي را ارائه مي دهند كه نظارت بر عملكرد و كارايي را در نظر مي گيرند همچنين، براي گروه كوچك نرم افزار CRM رايگان نيز در دسترس هستند.

نرم افزار CRM (مديريت ارتباط با مشتري) به شما كمك مي كند تا كارها و فعاليت هاي روزمره خود را به صورت روزانه انجام دهيد.

CRM application - Key Modules

ماژول هاي كليدي ابزارهاي CRM

  • ۱٫ اتوماسيون نيروي فروش
  • ۲٫ مديريت سرنخ
  • مديريت سر نخ اولين گام كسب مشتري است.
  • ۳٫ مديريت فرصت
  • ۴٫ مديريت تماس
  • ۵٫ مديريت وظيفه
  • ۶٫ پيش بيني فروش
  • ۷٫ مديريت كمپين
  • ۸٫ مديريت فاكتور
  • ۹٫ CRM اجتماعي
  • ۱۰٫گزارش CRM و فروش
  • ۱۱٫ نسخه موبايل

ويژگي هاي  اصلي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري
مديريت ارتباط با مشتري امروزه تبديل به يك ابزار مهم براي جذب مشتريان شده است، برخي از ويژگي هاي مهم اين ابزار را در ذهن داشته باشيد.

ساده و آسان ادغام:هميشه CRM با فرايند ادغام ساده و ساده توصيه مي شود، زيرا اگر هيچ يك از آنها نمي توانند از اين ابزار استفاده نكنند، لازم نيست. دشواري در ادغام و استفاده از ابزار منجر به عدم انگيزه كاربران و منجر به جايي در چنين شرايطي مي شود

دسترسي از راه دور:  يكي ديگر از استفاده هاي جديد  دسترسي از راه دور به داده ها است.

 

 

 

دسترسي با تلفن همراه: با استفاده از دسترسي به تلفن همراه، اين بدان معني است كه قادر به ديدن اطلاعات در دستگاه موبايل خود هستيد. افرادي كه در حال سفر به جهان هستند نيازمند يك نرم افزار مفيد براي كار با پياده روي موبايل خود هستند و در هر زمان و هر كجا  كسب و كار  خود را رصد كنند.

تجزيه و تحليل يكپارچه: لازم است كه اطلاعات را جمع بندي كنيد و بر اساس آن آناليز كنيد. بنابراين، همراه با جمع آوري داده ها، مهم است كه دسترسي به ابزار تجزيه و تحليل تصميم گيري نيز داشته باشد.

كمپين و داده ها مديريت: نرم افزار بايد كمپين و همچنين ابزار مديريت داده ها داشته باشد. اين كار هر شركت و هر كسب و كار را قادر مي سازد تا ساعت ها در كل جريان كاري همراه با مديريت ليست چندگانه مديريت داشته باشد.

انعطاف پذيري و سفارشي سازي: سفارش سازي و  تنظيمات بر اساس نيازهاي دقيق كسب و كار شما انجام بپذيرد.

كشف سر نخ همراه با رديابي پيگيري:بايد به crm شما يك تابع پيگيري اضافه شود. چنين ابزارهايي همواره مي توانند به رشد كسب و كار كمك كنند و نتايج حاصل از كارآيي بيشتري كسب كنند.

سوالات متداول
۱٫ توابع ك نرم افزار CRM چيست؟

توابع كليدي سيستم CRM عبارتند از:پيش بيني فروش

  • مديريت كارها
  • مديريت سر نخ ها
  • مديريت فرصت
  • مديريت تماس
  • اتوماسيون نيروي فروش

۲٫ چه نوع خدمات ميزباني وب CRM را مي توانم انتخاب كنم؟

شما مي توانيد بر اساس سيستم CRM مبتني بر ابر يا ابزار پيش فرض CRM، بسته به نيازهاي خود را انتخاب كنيد و انتخاب روش تامين و به كار گيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري  در سازمان ها با توجه به عواملي نظير، ميزان بودجه لحاظ شده ، قابليت هاي مورد انتظار،بستر هاي فني و فرهنگي موجود،همچنين ويژگي ها و مقتضيات كاري ،سازماني و محيطي صورت مي پذيرد. بر همين اساس ،چهار راه حل متداولي كه سازمان ها از ميان آنها نسبت به تهيه و تامين سيستم مذكور اقدام مي كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۶:۰۲ توسط:Mona Hassani موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :